شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معرفي شرکت هاي داراي مجوز خدمات پس از فروش

تیک نیوز

یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰


اتحاديه صنف فناوران رايانه تهران ، در اطلاعيه جديد خود شرکت هاي داراي مجوز فعاليت در زمينه گارانتي و خدمات پس از فروش و نکات ضروري را اعلام کرد.

وايمکس نيوز - در پي اقدامات اخير صنف فناوران رايانه در زمينه محدود سازي فعاليت هاي

 

*به حضور کليه اعضاء محترم مي رساند اتحاديه به عنوان خانه صنف و مجري اين طرح ، امانت دار و حافظ منافع صنف مي باشد، لذا خواهشمند است در جهت حمايت از افراد قانونمند و جلوگيري از ادامه کار متخلفان و فرافکني و شايعه سازي عليه اتحاديه و طرح فوق از جمله  شايعه هاي مبني بر عدم ارائه هر گونه اطلاعات از جمله اطلاعات مشتريان (crm) و غيره با اتحاديه همکاري تا به ادامه کار متخلفان خاتمه دهيم و اميدواريم با ياري شما همکاران محترم در آينده اي نزديک شاهد صنفي مشتري مدار ، عاري از کارتهاي تقلبي و بي اصالت و درنهايت ارتقاء جايگاه صنف به جايگاه واقعي  باشيم .

*ليست شرکتهايي که تا به حال موفق به دريافت مجوز خدمات پس از فروش گرديده اند به ترتيب حروف الفبا (بدون اعمال هيچگونه تبعيضي) همراه تصوير اصل کارت گارانتي جهت آگاهي کامل اعلام    مي گردد. محتواي کارت هاي گارانتي شامل سريال، تاريخ شروع و انقضاي گارانتي  مي باشد .

*قابل ذکر است شرکت هاي داراي مجوز گارانتي تعويض تنها موظف به الصاق ليبل بروي کالاها مي باشند که اسامي آنها در آينده نزديک در ليست جداگانه اعلام مي گردد .زين پس کليه اعضاء و مصرف کنندگان محترم مي توانند با مراجعه به سايت با اطلاع و آگاهي کامل خريد نمايند.

 

*نکته : نشان اتحاديه فناوران بروي نمونه کارتهاي ارائه شده ، در کارتهاي اصلي شرکت ها درج نگرديده است. 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو